*TÝŽDEŇ DOPRAVY ZDARMA* Od 15. 7. do 21. 7. 2024 pri nákupe tovaru v minimálnej hodnote 29 EUR dopravu zaplatíme za teba. 

Reklamácia tovaru

Reklamáciu je potrebné uplatniť bez zbytočného odkladu, ihneď po zistení vady, najneskôr do uplynutia záročnej doby. 

Pre uplatnenie reklamácie prosíme zaslať e-mail na adresu: info@naroli.sk alebo list na adresu našej spoločnosti: NAROLI, s.r.o., Hámre 4050, 913 21  Trenčianska Turná. Môžeš využiť aj vzorový formulár, ktorý si môžeš stiahnuť nižšie.

Pri reklamácii je potrebné uviesť názov a kód reklamovaného tovaru, popis vady, preferovaný spôsob vybavenia reklamácie, číslo objednávky a faktúry a Tvoje identifikačné údaje vrátane čísla bankového účtu.

Na základe našej výzvy je potrebné zaslať reklamovaný tovar na adresu našej spoločnosti: NAROLI, s.r.o., Hámre 4050, 913 21  Trenčianska Turná.

Úplne znenie podmienok reklamovania tovaru nájdeš v našich Obchodných podmienkach.