OZNAM! V dňoch 26. 3. - 17. 4. 2024 fungujeme v obmedzenom režime. Získaj zľavu 3 % za nákup v tomto období. Použi kód "KUPELE3". Viac info.

Reklamácia tovaru

Reklamáciu je potrebné uplatniť bez zbytočného odkladu, ihneď po zistení vady, najneskôr do uplynutia záročnej doby. 

Pre uplatnenie reklamácie prosíme zaslať e-mail na adresu: info@naroli.sk alebo list na adresu našej spoločnosti: NAROLI, s.r.o., Hámre 4050, 913 21  Trenčianska Turná. Môžeš využiť aj vzorový formulár, ktorý si môžeš stiahnuť nižšie.

Pri reklamácii je potrebné uviesť názov a kód reklamovaného tovaru, popis vady, preferovaný spôsob vybavenia reklamácie, číslo objednávky a faktúry a Tvoje identifikačné údaje vrátane čísla bankového účtu.

Na základe našej výzvy je potrebné zaslať reklamovaný tovar na adresu našej spoločnosti: NAROLI, s.r.o., Hámre 4050, 913 21  Trenčianska Turná.

Úplne znenie podmienok reklamovania tovaru nájdeš v našich Obchodných podmienkach.