Reklamácia tovaru
Reklamáciu je potrebné uplatniť bez zbytočného odkladu, ihneď po zistení vady, najneskôr do uplynutia záročnej doby.
Pre uplatnenie reklamácie prosíme zaslať e-mail na adresu: info@naroli.sk alebo list na adresu našej spoločnosti: NAROLI, s.r.o., Hámre 4050, 913 21 Trenčianska Turná. Môžeš využiť aj vzorový formulár, ktorý si môžeš stiahnuť nižšie.
Pri reklamácii je potrebné uviesť názov a kód reklamovaného tovaru, popis vady, preferovaný spôsob vybavenia reklamácie, číslo objednávky a faktúry a Tvoje identifikačné údaje vrátane čísla bankového účtu.
Na základe našej výzvy je potrebné zaslať reklamovaný tovar na adresu našej spoločnosti: NAROLI, s.r.o., Hámre 4050, 913 21 Trenčianska Turná.
Úplne znenie podmienok reklamovania tovaru nájdeš v našich Obchodných podmienkach.